Ki akarja deríteni a DK, mennyit költött a kormány a veszélyhelyzet alatt hirdetésekre

Ki akarja deríteni a DK, mennyit költött a kormány a veszélyhelyzet alatt hirdetésekre

A koronavírus-járvány miatt elindított gazdaságvédelmi akciótervet népszerűsítő óriásplakátok Pécsen 2020. május 3-án (Fotó: MTI/Sóki Tamás)MTI/Sóki Tamás

Támogassa a Magyar Hangot!

Legyen Ön is előfizetőnk, rendelje házhoz a Magyar Hangot! Ha más módon támogatná a lapot ebben a nehéz helyzetben, azt is megteheti (PayPal és bankkártya is)! Köszönjük! ELŐFIZETEK

Közérdekűadat-igényléseket nyújtott be a Demokratikus Koalíció, hogy megtudja: február óta mennyit költött a kormány a válságkezelésről szóló különféle televíziós és rádiós reklámokra, óriásplakátokra, illetve egyéb hirdetésekre – ezt Ráczné Földi Judit, a párt elnökségi tagja jelentette be délelőtt a Nemzeti Kommunikációs Hivatal épülete előtt.

A párt egyrészt a Nemzeti Kommunikációs Hivatalhoz fordult, hogy kiderüljön, pontosan mekkora értékben, hány felületen, és milyen cégekkel szerződve költenek „propagandára”. Teljesítésigazolásokat, médiaterveket, számlákat, pénzügyi elszámolásokat és szerződéseket kértek be a „legnagyobb fideszes propagandacégektől, a New Land Media Kft.-től és a Lounge Design Kft.-től”, valamint a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetirodától is.

– A DK felszólítja a kormányt, hogy ne legyen gyáva, mondják el, hogy mennyit költenek propagandára válságkezelés helyett – írták a tájékoztató után kiadott közleményükben.