3,4 milliárdból indíthat családbarát kampányt Novák Katalin
Novák Katalin családokért felelős tárca nélküli miniszter az otthonfelújítási támogatások utalásáról tartott sajtótájékoztatón az Emberi Erőforrások Minisztériumában 2021. február 9-én (Fotó: MTI/Máthé Zoltán)

A plakátkampányok lebonyolításáról ismertté vált Balásy Gyula cégei ezúttal egy 3,4 milliárd forintos (2,7 milliárd forint + áfa) keretszerződést kaptak a Rogán Antal tárcája alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivataltól egy családbarát kampány lebonyolítására – írja a 24.hu

Az április elején aláírt szerződés szerint a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. a „Családbarát Magyarország országos programsorozat és kommunikációs kampány 2021” komplex kommunikációs és rendezvényszervezési feladatait látja el „a Miniszterelnökség Családokért Felelős Tárca Nélküli Miniszter részére.” A szerződés április 12-én vált hatályossá, a keretösszeg kimerüléséig, de legfeljebb 2021. december 31-ig él.

Mint a 24.hu írja, 2019-ben Balásy cégei nettó 1 milliárd 181 millió forintos megbízást kaptak a „Családbarát Magyarország 2019” intergrált médiaügynökségi feladatainak ellátására, tavaly ugyancsak Balásy cégei vitték el a „Családbarát Magyarország országos programsorozat és kommunikációs kampány 2020” elnevezésű szerződés első (126 millió forint) és második (1816 millió forint) ütemét is.