3,4 milliárdból indíthat családbarát kampányt Novák Katalin

3,4 milliárdból indíthat családbarát kampányt Novák Katalin

Novák Katalin családokért felelős tárca nélküli miniszter az otthonfelújítási támogatások utalásáról tartott sajtótájékoztatón az Emberi Erőforrások Minisztériumában 2021. február 9-én (Fotó: MTI/Máthé Zoltán)

Támogassa a Magyar Hangot!

Legyen Ön is előfizetőnk, rendelje házhoz a Magyar Hangot! Ha más módon támogatná a lapot ebben a nehéz helyzetben, azt is megteheti (PayPal és bankkártya is)! Köszönjük! ELŐFIZETEK

A plakátkampányok lebonyolításáról ismertté vált Balásy Gyula cégei ezúttal egy 3,4 milliárd forintos (2,7 milliárd forint + áfa) keretszerződést kaptak a Rogán Antal tárcája alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivataltól egy családbarát kampány lebonyolítására – írja a 24.hu

Az április elején aláírt szerződés szerint a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. a „Családbarát Magyarország országos programsorozat és kommunikációs kampány 2021” komplex kommunikációs és rendezvényszervezési feladatait látja el „a Miniszterelnökség Családokért Felelős Tárca Nélküli Miniszter részére.” A szerződés április 12-én vált hatályossá, a keretösszeg kimerüléséig, de legfeljebb 2021. december 31-ig él.

Mint a 24.hu írja, 2019-ben Balásy cégei nettó 1 milliárd 181 millió forintos megbízást kaptak a „Családbarát Magyarország 2019” intergrált médiaügynökségi feladatainak ellátására, tavaly ugyancsak Balásy cégei vitték el a „Családbarát Magyarország országos programsorozat és kommunikációs kampány 2020” elnevezésű szerződés első (126 millió forint) és második (1816 millió forint) ütemét is.

„Ha Rákay Philip nem sértődik meg, én régebb óta tervezem a Petőfi-filmem”

„Ha Rákay Philip nem sértődik meg, én régebb óta tervezem a Petőfi-filmem”

Ha Petőfi egyszer csak felbukkanna 2024-ben, Orbán Viktornak nem is kellene olyan nagyon erőlködnie, hogy meggyőzze őt a NER igazáról – mondta a költő visszatéréséből féktelen szatírát gyártó animátor, aki szerint az alkotását talán még Bayer Zsolt is nevetgélve nézné. A YouTube-on két hete bemutatott videó nagyot megy, eddig több mint 110 ezren látták, és hamarosan jön a folytatás. Mitől különleges hely a Szondi utca, hogyan fordul „a teremtője” ellen Petőfi, mi a baj Gyurcsánnyal, miért gesztikulál olyan hevesen Tölgyessy Péter és hogyan lett ekkora a siker a videó? Erről kérdeztük az animáció alkotóját, aki örül a pozitív visszajelzéseknek, bár felkészült az ellenkezőjére is, őrzi anonimitását, a közönségtől pedig csak madártejet vár támogatásként.