„A pénteki nap megmutatta, miért van szükség Országos Haváriaközpontra a MÁV-csoportban. A kelenföldi műszaki krízishelyzet pedig azt is, miért van szükség a Haváriaközpont előkészítésének felgyorsítására, hogy már januártól teljes hatáskörrel, országos lefedettséggel koordinálhassuk a gyorsbeavatkozású egységeket, az utastájékoztatást, valamint a pótló- és a mentesítő járatokat” – mondta a Facebookra feltöltött, szombati videóposztjában Hegyi Zsolt, a MÁV-csoport vezérigazgatója. Hegyi Zsolt azt mondta, ilyenkor csak pótlóbusszal lehet pótolni a kieső vonatokat, és volt olyan vonat pénteken, amit tíz busszal helyettesítettek, állítása szerint a Volán megkettőzte a saját járatainak számát.
Azt mondta, tudja, hogy mindenki sokat várakozott, meg is köszönte az utasok türelmét, s hozzátette: „Az akadozó, mégis létező közlekedés mögött is tízezer ember összehangolt munkája áll”. Hegyi szerint jövőre már új szemléletű és gyakorlatú központi támogatást kapnak a MÁV dolgozói.
A posztot megosztotta Lázár János építésügyi és közlekedési miniszter is, ezekkel a kissé dacos szavakkal: „Lehet k. anyázni. Lehet látványterveket gyártani. Lehet zsűrizni. Meg neki lehet állni a sz@rbol várat építeni: új, olcsóbb tarifarendszert bevezetni, járművet felújítani, pályát rendbe tenni, az utastámogatást átszervezni, ahogy mi álltunk neki az 5 pontos közlekedési akciótervvel.”