
A Momentum Mozgalom felhívására az elmúlt időszakban a párt szimpatizánsai több tízezer, koronavírusról szóló nemzeti konzultációs kérdőívet vittek a Momentum közterületeken elhelyezett pultjaihoz - írja a HVG.
A párt Facebook-bejegyzése szerint most ezeket a kérdőíveket öntötték Rogán Antal, miniszterelnöki kabinetirodát vezető miniszter új, II. kerületi házának udvarára.
A Facebookra feltöltött videóban kifejtik, hogy a konzultációs ívek legyártása és postázása helyett a pénzt fontosabb dolgokra, például szappanra vagy kézfertőtlenítő szerre is költhették volna.
„A kormány legutóbbi, koronavírusról szóló propagandakonzultációja kétmilliárd forintjába került a magyar embereknek. Orbán Viktor kormánya az országot fenyegető legnagyobb veszélyben is arra költi a közpénzt, hogy magának kampányoljon és adatokat gyűjtsön. – mondta a videóban Hajnal Miklós, a Momentum elnökségi tagja. – Ezekért a manipulációs kampányokért Rogán Antal propagandaminisztériuma felel: az ő feladata, hogy a Fidesz politikailag profitáljon a válságból – akkor is, ha emiatt nem jut pénz szappanra és fertőtlenítőszerre a kórházakban és iskolákban. Ha az ország vezetői nem jachtozással töltötték volna a nyarat és nem hazugságokra és propagandára herdálták volna el ezt a közvagyont, nem káosszal indulna a második hullám.”