2019-ben és 2020-ban három részletben összesen 89 millió forintot kapott a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetirodától érkező támogatásokat továbbosztó Batthyány Lajos Alapítványtól az a Hype and Hyper online magazin, amely nemrégiben Orbán Ráhel frissen megnyitott bababoltjáról készített összeállítást – olvasható az Átlátszó cikkében.
Az életmódmagazint kiadó Hyperandhyper Nonprofit Közkereseti Társaság (Kkt.) két alapítója a többségi tulajdonos Fáy Gergely, valamint a 40 százalékos tulajdonrészt birtokló Bárdos László.
A támogatásokat mindhárom esetben „online magazin fejlesztése, tartalomfejlesztés” céljára kapta a cég. Az Átlátszó szerint ez talán nem minden, hiszen a társaság két év alatt „egyéb bevételek” címen összesen 129 millió forintot számolt el. A jelek szerint a támogatások nélkül nem nagyon működhetne a Hype and Hyper, mert az online magazint kiadó társaság ebben a két évben összesen 130 milliónál is többet költött, árbevétele viszont kevesebb volt, mint 9 millió forint volt.
A miniszterelnök legidősebb lánya a hét elején nyitotta meg Odu Store bababoltját egy budai plázában, a Hegyvidéken. Orbán Ráhel az online magazinnal többek között azt nyilatkozta, hogy az első gyermekét várva fogalmazódott meg benne, hogy egyszer bababoltot nyitna, egyébként tudatos kismama volt, megfogalmazása szerint „koroszályának átlagos képviselője”.
A Blikk is meginterjúvolta a családjával Spanyolországból hazaköltöző Orbán Ráhelt, ebben pedig arról beszélt, hogy ő „egy abszolút aktív, dolgozó anyuka”.