Ezúttal babaáruházláncot szerzett Mészáros Lőrinc érdekeltsége
Mészáros Lőrinc, a Mészáros Csoport tulajdonosa beszédet mond a Pro Filii Alapítvány sportmez-adományozási programjának átadóünnepségén a Felcsúti Sport- és Konferenciaközpontban 2023. augusztus 29-én. (Fotó: MTI/Bodnár Boglárka)

Sikeres megállapodást követően adásvételi szerződést írt alá a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó Talentis Group Zrt., amelynek értelmében a zárási feltételek sikeres teljesülése esetén 100 százalékos tulajdonosa lesz Magyarország piacvezető kiskereskedelmi babaáruházláncának, a Brendon Holding Kft.-nek – közölte a Mészáros Csoport pénteken az MTI szerint.

A közlemény szerint az akvizíció elsődleges célja, hogy a márka magyar kézben maradjon, működése hosszú távon biztosított legyen, megőrizze annak értékét, és a Mészáros Csoportban rejlő lehetőségek kihasználásával jelentős külföldi terjeszkedésbe kezdhessen a már meglévő szlovákiai operációja mellé.

– A Brendon Holding Kft. akvizíciójával egy teljesen új, ám annál fontosabb tevékenységi körrel bővült a Mészáros Csoport, amely koncepcióját tekintve közel áll az üzletfilozófiánkhoz: prioritást élvez a gyermekek, családok iránti elkötelezettség és felelősségvállalás. A zökkenőmentes átállás, a márkaismertség és minőségmegőrzés megerősítésén túl kiemelt célunk a vásárlói igények magas színvonalú kiszolgálása. Ugyanakkor az integrált stratégia mellett elengedhetetlen a külföldi expanzió, amely a cégcsoport más szegmenseire is vonatkozik, jellemzően azokban az iparágakban, amelyekben idehaza is erősek vagyunk – mondta Mészáros Lőrinc, a Mészáros Csoport tulajdonosa a közlemény szerint.

A Brendon Holding Kft. Magyarországon 18 üzlethelyiséget üzemeltet, amellyel a baba-mama termékek kereskedelmére specializálódott áruházak között piacvezető helyet foglal el. Szlovákiában Pozsony legnagyobb alapterületű baba-mama áruházával az ország második legnagyobb forgalommal rendelkező piaci szereplője. Konszolidált árbevétele 2022-ben meghaladta a 15 milliárd forintot, alkalmazottainak száma pedig több mint 300.
A mai trendeknek megfelelően az offline értékesítésen túl a Brendon Csoport online jelenléte is meghatározó, felhasználóbarát és több nyelven elérhető webshopja évről-évre egyre markánsabb részarányt képvisel.