Mészáros Lőrinc egyelőre elégedetlen a 2rule-lal

Mészáros Lőrinc egyelőre elégedetlen a 2rule-lal

Mészáros Lőrinc

Támogassa a Magyar Hangot!

Legyen Ön is előfizetőnk, rendelje házhoz a Magyar Hangot! Ha más módon támogatná a lapot ebben a nehéz helyzetben, azt is megteheti (PayPal és bankkártya is)! Köszönjük! ELŐFIZETEK

Magyar munkaerővel, magyar alapanyagból, magyar csapatoknak, magyar márkát. Röviden ezzel lehet összefoglalni, milyen elképzelésekkel indította útjára tavaly a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó Magyar Sportmárka Zrt. a 2rule sportszermárkát. A 444.hu cikkéből kiderül, hogy Kővári Ágnes, a cég akkori vezérigazgatója hiába beszélt arról, hogy a termékfejlesztés hatására magyar munkahelyek létesülnek, hosszabb távon pedig fellendülhet a hazai ruházati és textilipar, ennek eddig nem sok jele.

Kiderült ugyanis, hogy hiába szerződött a céggel három NB1-es focicsapat is, és hiába vásárolhatják ma már a szurkolók is a 2rule mezeket és nadrágokat, egyelőre még török, bangladeshi és kínai gyártmányok fémjelzik a magyar márkát. A tavaly nyilvánosságra hozott tervek szerint az akkori 20-30 százalékos magyar gyártási arányt két éven belül szerették volna megduplázni, amelytől azonban – az Intersport kínálata szerint – még messze vannak.

„Mészáros az új Csekonics" | Magyar Hang

Mészáros Lőrinc elégedetlen is volt a teljesítménnyel, legalábbis ezt jelzi, hogy tavaly októberben kivásárolták Kővári Enikőt a cégből, s egyúttal Bendik Bernadett személyben új vezetőt neveztek ki a vállalkozás élére. Az új vezér kijelentette, „kiváltképp büszkék” arra, hogy a termékek száz százalékig magyar tervezésűek, „és gyártási költségünk nyolcvan százaléka hazai termelésből reali­zálódik. Növekvő megrendeléseink kiszolgálását öt hazai és négy külföldi varroda biztosítja”.

Úgy tűnik azonban neki sem sikerült a tulajdonos megelégedettségére vezetni a céget, hiszen idén szeptembertől már Aszalós Enikő vette át a vállalat vezetését. A portál kérdésére, hogy jelenleg mekkora a magyar gyártási arány, nem kaptak választ, csak annyit, jelenleg folyik az új közép- és hosszú távú üzleti stratégia kidolgozása, amely kifejezetten igazodik a magyar textilipar valós helyzetéhez, és amelyben kiemelt figyelmet kap a magyar munkaerő és szakértelem bevonása.