
– Azt hinné az ember, hogy miután az utasokat vágásérett pulykákhoz hasonlította a vezérigazgató, a BKK tart némi önvizsgálatot. De úgy tűnik, nem – erről posztolt közösségi oldalán Vitézy Dávid ehhez képernyőfelvételeket is mellékelve. Ezen az látszik, hogy a BKK moderátorai többek közt azt válaszolják egy-egy megjegyezésre, hogy a nekik kommentelő személy megjegyzése „idegesítőbb″. A Podmaniczky Mozgalom frakcióvezetője szerint a cég kommunikációja „egyáltalán nem vicces, pusztán bunkó stílusban osztják a kommentsávban a budapestieket, akik szóvá teszik, hogy a gyerekhangon történő megállóbemondás nem mindenkinek tetszik.A közlekedési szakbizottság elnökeként kértem Walter Katalint, hogy próbáljanak a social media felületeken is közszolgáltatóhoz méltó módon kommunikálni a jövőben”.
A BKK az ügyben közleményt adott ki. Mint írták, gyereknap alkalmából idén is megosztottak egy videót TikTok-csatornájukon, amelyben a gyereknapi 4-6-os hangbemondás hangfelvétele látható. – A társaság közösségi oldalának egyik moderátora sajnos nem megfelelően reagált a megosztott videó alatti negatív kommentekre, ezért a BKK elnézést kér. A videó célja az volt, hogy kedves, figyelemfelkeltő módon rámutassunk arra, milyen fontos, hogy a város közlekedése minden korosztály számára élmény legyen – különösen a legkisebbeknek. A videó többségében pozitív fogadtatásban részesült, sok kedves üzenetet kaptunk érte utasainktól. Ugyanakkor sajnálatos módon érkeztek olyan hozzászólások, amelyek bántó hangnemben kritizálták a szereplő gyermekeket. Ezek a megjegyzések nemcsak méltatlanok, de az érintettek számára sértők is. A BKK elismeri, hogy hibázott, és elnézést kér minden érintettől a nem megfelelő hangnemért. A BKK továbbra is elkötelezett a kulturált, nyitott és tiszteletteljes párbeszéd mellett minden platformján – tették hozzá.