2014-ben még csak 70 millió forintot termelt, 2017-ben viszont már 473 millió forintot hozott a barátai által csak Vu Zoliként emlegetett vállalkozóhoz, Vu Quy Duonghoz köthető trafikhálózat – írja az Átlátszó. Vagyis meghatszorozódott a 92 dohányboltból álló lánc forgalma, ráadásul úgy, hogy három üzlet mérlegét még mindig nem adták le. Vu Zoli többek között a népligeti, a Kőbánya-Kispest és a Kálvin tér metrómegállónál, valamint Ácson és Szentendrén lévő nemzeti dohányboltjai úgy érték el ezt az eredményt, hogy 2013-ban még 153 millió forintos veszteséget termeltek.
Az Átlátszó összesítése szerint 57 trafik köthető a CBA igazgatósági tagjaihoz, vagyis (a már csak tiszteletbeli elnök) Baldauf Lászlóhoz, Gyelán Zsolthoz, Krupp Józsefhez és Breier Lászlóhoz. Ők vagy közvetlenül, vagy egy rokonukon keresztül, vagy a cégeiken keresztül tulajdonosok. A CBA-s hálózat tavaly 372 millió forint nyereséget termelt, ami az előző évhez képest 85 millió forinttal több, az első teljes évnek pedig több, mint kétszerese (170-372 millió forint). Amióta felállt a trafikrendszer, azóta összesen 1 milliárd 107 millió forintot termeltek.
Egy személynek amúgy csak maximum öt dohányboltja lehetne, de van a törvényben egy kiskapu, amit a trafikbárók persze ki is játszanak: nincs kitétel arra, hogy az üzemeltető Bt.-kbe a koncessziótulajdonosokon kívül még hányan szállhatnak be, bárki lehet például kültag, akkor is, ha nincs koncessziója. Így tehát nem kell mást tenni, mint keresni egy koncessziótulajdonost, megegyezni vele, beszállni a Bt.-jébe, és máris az övék lehet a dohánybolt. Ráadásul, mivel arra is lehetőség van, hogy a profiton bármilyen arányban osztozzanak, így akár haszon nagyját is zsebre tehetik az olyan trafikbárók, mint mondjuk a CBA-sok, vagy épp Vu Zoli.