
Fergeteges bravúrral zárult a tavalyi esztendő. Miközben az akusztikus polgárháborúba zuhant nemzet az éjfélre szánt pezsgőket dugdosta a hűtőkbe, a Fidesz online előretolt helyőrségeként működő Megafon átlépte az 500 millió forintos költési határt a Facebookon. Hip, hip, hurrá!
Íme, a fizetett hirdetésekről szóló adatsor:
• Rákay Philip: 131 millió
• Deák Dániel: 114 millió
• Bohár Dániel: 68 millió
• Déri Stefi : 66 millió
• Trombitás Kristóf: 53 millió
• Konverzió (Dávid Bence): 28 millió
• Kötter Tamás: 18 millió
• Megafon (központi oldal): 12 millió
• A kopasz oszt (Filep Dávid): 8 millió
• Kovács István (a Megafon vezetője): 1 millió forint.
Higgadtság! Ebben egy árva fillér közpénz sincs – ezt a legkisebb nagyhal, Kovács István szögezte le, midőn perrel fenyegeté a fideszes youtuberekre hulló közpénzről értekező Telexet. És miért ne hinnénk el neki?
• Mi értelme elkölteni ennyi pénz?
• Sikerült elérni a fiatalokat?
• Kiket néz a megcélzott korosztály?
A teljes cikket a Magyar Hang január 7-én megjelent 2022/2. számában találja (tartalomjegyzék itt). Vegye meg nyomtatott kiadásunkat, vagy olvassa el a cikket a Magyar Hang Plusz felületén online.
Csatlakozzon a Magyar Hang +Pluszhoz!
Szerezzen ezzel korlátlan hozzáférést a Hang.hu-n fizetőkapu mögött megjelenő összes tartalomhoz, reklámmentesen. Minőségi saját tartalom, riportok, interjúk, elemzések – ezek várnak Önre!