Barion Pixel
HIRDETÉS - AIP
HIRDETÉS - AIP

Állítsa meg „Lőrinc” a Coca-Colát

Szerző: | 2019. augusztus 09., 12:17 | Álláspont, Featured

A Coca-cola egyik lefirkált plaktája a budapesti Flórián tér sarkán (Fotó: Magyar Hang)

Támogassa a Magyar Hangot!

Legyen Ön is előfizetőnk, rendelje házhoz a Magyar Hangot! Ha más módon támogatná a lapot ebben a nehéz helyzetben, azt is megteheti (PayPal és bankkártya is)! Köszönjük! ELŐFIZETEK

Boldog István képviselő bojkottot hirdetett a Coca-Cola ellen. Azt mondja, addig nem iszik kólát, amíg a cég nem távolítja el kihelyezett melegbarát plakátjait Magyarországról. Ezeken a plakátokon azonos nemű fiatalok kólát isznak – és láthatóan szeretik egymást. Boldog István egy csapásra híres lett, tucatnyi világhírű lap is beszámolt bojkottfelhívásáról.

HIRDETÉS - AIP

A Coca-Cola közleményben reagált: egyetértenek az idei Sziget Fesztivál fő témájával, ami idén a Szeretet forradalma, ehhez kapcsolták legújabb magyarországi reklámkampányukat, amelynek az az üzenete, hogy „mindenkinek joga van a szeretetre, szerelemre, és a szerelem érzése ugyanaz”.

A Coca-Cola közleménye amúgy kapcsolódik Orbán Viktor Tusnádfürdőn, a keresztyén szabadságról kifejtett gondolataihoz. Azt mondják, hogy a „szeretethez, a szerelemhez való jog mindenkié”. És azt is hozzáteszik, hogy „mindannyian egyenlőek vagyunk – függetlenül nemzetiségtől, vallástól, nemtől, életkortól, etnikai származástól, beszélt nyelvtől, hobbiktól és véleményektől”.

A propagandisták azon nyomban visszhangozni igyekeztek Boldog István nyilatkozatát. Boldog s boldogtalan elítélte az „érzékenyítő” plakátokat. Vésey Kovács László, a Pesti Srácok publicistája egészen bizarr hasonlattal állt elő. Azt írta, hogy„tolószékes embereket sem szeretnénk mozgólépcsőnyi meg buszmegállónyi hirdetéseken nézegetni (…), miközben nem gyűlöljük a mozgássérülteket, nem akarjuk bántani és kirekeszteni őket”. Aztán még rárakott egy lapáttal: „Arra tanítjuk a gyerekeinket, hogy sajnos vannak, akik ilyen helyzetbe kerültek, és segítünk nekik, ha rászorulnak; nem csúfoljuk ki, nem bántjuk őket. De nem hazudjuk azt magunknak meg másoknak – és főleg nem tömjük a gyerekeink fejét olyan hülyeséggel –, hogy tolószékben élni ugyanolyan természetes, mint két lábon sétálni, és nem rosszabb, csak más.”

Azt mondja Vésey, a keresztyén szabadság korszakának önjelölt szószólója: „Mi keresztényi módon állunk a dologhoz, azaz nem embereket gyűlölünk, hanem a bűnt. Márpedig gyerekek megrontása az elképzelhető legnagyobb bűnök közé tartozik.” Mi rontja meg a gyerekeket? Az, hogy két egymást átölelő férfit látnak egy plakáton?

A nőket szexuális tárgyként ábrázoló, szexista reklámok nem zavarják ezeket az „újkeresztényeket”, de ha azonos neműek közötti érzelmet látnak megjelenítve egy plakáton, feltámad bennük a „keresztény” harci ösztön. Keresztes lovagként kardot rántanak, és összevissza kaszabolnak.

Pedig ha körülnéznének saját közösségükben, a statisztika kegyetlen törvényei szerint találnának a most éppen a „keresztyén szabadság” alapjait lerakó közösségben is férfiakat, nőket, akik a saját nemükhöz tartozó emberekhez éreznek „bűnös” vonzalmat. Vagy ilyen gyerekkel áldotta meg őket az Úr. Őket is a saját képmásárára teremtette – amúgy. Talán nem kellene szó szerint értelmezni a bibliai tanításokat, mert abból csak zűr támad. Jézus például egy prostituáltat, ráadásul egy nőt is a tanítványai közé fogadott.

De nézzük a dolgot őt magát… Boldog István nem a saját kútfejéből vette, hogy neki kell menni a Coca-Cola reklámjának. Ennyi szabadságuk nincs a fideszes honatyáknak a keresztyén szabadság korszakában sem… Nyilvánvalóan figyelemelterelésre használják a homoszexuálisok elleni médiacirkuszt. Jól jönne migránsok híján, a magyar tudósok megtörése után egy olyan társadalmi csoport, amelyet úgy lehetne gyűlöltetni a hívekkel, hogy ez a közös érzés egyben tartsa a szavazótábort az önkormányzati választásokig.

Mészáros Lőrincék rakták ki a Coca-Cola hirdetéseit | Magyar Hang

A Coca-Cola plakátjai miatt ért támadásokat a fővárosi közlekedési vállalat finoman azzal hárította el, hogy azok szerződéses partnerük, a Peron Reklám Kft. döntése alapján kerültek ki. Ez a cég azonban a Fidesz gazdasági holdudvarához tartozók érdekeltségi köréhez tartozik. Ott van benne tulajdonosként Mészáros Lőrinc is. Aki nyilván nem strómanja senkinek. Hozzá lehet menni panaszra, ha valami nem tetszik.

Ennek a cikknek a nyomtatott változata a Magyar Hang 2019/32. számában jelent meg, 2019. augusztus 9-én.

Hetilapunkat megvásárolhatja csütörtök estig az újságárusoknál, valamint elektronikus formában a Digitalstandon! És hogy mit talál még a 2019/32. számban? Itt megnézheti!

HIRDETÉS - AIP

Címkék: álláspont, Boldog István, Coca-Cola, érzékenyítés, Fidesz, figyelemelterelés, homoszexualitás, Mészáros Lőrinc, mozgássérültek, propaganda, reklám


HIRDETÉS

HIRDETÉS - AIP

FIZESSEN ELŐ A MAGYAR HANGRA!

Friss lapszámunk

Támogasson minket!

Hirdetés

HIRDETÉS - AIP

CSATLAKOZZON HOZZÁNK PATREONON

Az élet meg minden podcast – Presser Gábor

Árnyék podcast: Miért költöztünk külföldre? – szülinapi adás

Fotó: Unsplash/Matt Botsford

Fotó: Unsplash/Matt Botsford

Pin It on Pinterest