Gázszámla: amit ígért a kormány, és ami a valóság

Gázszámla: amit ígért a kormány, és ami a valóság

Fotó: Unsplash

 

Nagy zűrzavart és az MVM-nek sok pluszmunkát hozott a kormány sebtiben hozott, előkészítetetlen döntése, hogy az „átlagfogyasztás” fölött kivezetik a rezsicsökkentett árat. Az ígérgetésekkel szemben sok a probléma, sok fogyasztó becsapottnak érzi magát, mert ugyan az átlagfogysztás alatti földgázfelhasználás ellenére is piaci áron számlázzák az elégetett földgáz egy részét, és hiába reklamál, hetekig nincs választ az általa jogosnak vélt panaszra.

Ezt igazolják az MVM Next ügyfélszolgálatán tapasztaltak. Hosszú várakozási idő, tumultuózus jelenetek, túlterhelt ügyintézők, a sokszorosára emelkedett gázszámla miatt érthetően ideges ügyfelek. Röviden így lehet jellemezni az MVM Next ügyfélszolgálati irodáinak hangulatát, amióta a kormány tavaszi választási ígérete ellenére részlegesen kivezette a rezsicsökkentést. A telefonos ügyfélszolgálaton sem sokkal jobb a helyzet, igaz, ott legalább nem szemtől szembe kell a felháborodott vagy elkeseredett fogyasztókkal szembesülni az ügyintézőknek.

• Mire jó az MVM Next mobilos alkalmazása és a vállalat online ügyintézési felülete?
• Milyen videókon miről ad tájékoztatást a szolgáltató?
• Mi az, amit nem lehet elintézni az online felületen és az alkalmazás segítségével?

A teljes cikket a Magyar Hang december 9-én megjelent, 2022/50. számában találja. Vegye meg nyomtatott kiadásunkat, vagy olvassa el a cikket a Magyar Hang Plusz felületén online!

Olvassa el a teljes cikket online, Magyar Hang Plusz előfizetéssel! Egy hónap csak 1690 forint!

Előfizetek
Már előfizettem, belépek Beléptem, elolvasom a cikket!