Napjaink egyik legfontosabb rendezője négy fájdalmasan szép rövidfilmmel értelmezte újra alkotói pályáját.
Ficsor Benedek
L. Simon László bukása a kultúrpolitika újabb kudarcát jelzi. A káosznak pedig mindig a kulturális örökség látja kárát.
Ez az igazi művészi szabadság: a kirúgott múzeumigazgató igyekszik nevetségessé tenni a rendszert, amely érdemein felül jutalmazta őt, de végül mégis bennünket röhög ki.
Budapest arculata folyamatosan változik, számos egykor legendás háznak ma már az emléke is elveszett.
„Amikor egyetlen ember dönt anélkül, hogy odafigyelne mások véleményére, könnyen félrecsúsznak a dolgok.” A Puccs Moszkvában című új regénye mellett Putyinról, Orbánról és a világpolitikai játszmákról is beszélgettünk.
A Mi Hazánk és Csák János ne végezzenek félmunkát: le kell szedni és elégetni a Nemzeti Galéria és a Szépművészeti Múzeum dekadens fertőjét.
A NER Csák János képében állt kíméletlen bosszút a rendszert nevetségessé tevő L. Simon Lászlón. De miként telt a miniszter elmúlt másfél éve?
Úgy tűnik, a kormány ismét meghátrált, és elengedte a játékok szervezésének évtizedes álmát.
Mit gondolnak a hazánkban élő palesztinok a gázai konfliktusról? Mit mondanak a konfliktus okairól és a lehetséges következményekről olyan magyar zsidók, akik éltek Izraelben, ismerik a helyzetet, és akár aktívan is részt vesznek a hátország működtetésében.
A Mi Hazánk politikusa LMBTQ-propagandával vádolja az L. Simon László vezette Nemzeti Múzeumot. Csák János azonnal intézkedett.
Nehezen magyarázható tévedés okozott botrányt az angol fociban, és élesztette újra a videóasszisztensről szóló vitát, avagy mit adott nekünk a VAR?
A Tündérkertet látva úgy tűnik, ideje lenne felhagyni a történelmi filmekkel.