Elstartolt a jelek szerint a kampány, a kormánypárti influenszerek ezúttal azt hirdetik milliókért, hogy a „dollárbaloldal” nem szavazott a békére. Érzékelhetővé vált az elmúlt napokban, hogy megugrott a hasonló tartalmak elérése, ezért utánanéztünk, ki mennyit költött a hasonló bejegyzéseire. Kiderült, hogy valóban jelentős összegek mentek el azokra a tartalmakra, melyek hol a Momentumot ostorozzák, máskor Soros Györgyöt mutogatják.
Októberben is írtunk arról, amikor a Megafon Központ nagy erővel hirdetni kezdte a Fidesz üzeneteit. Akkor épp szankciópárti- és dollárbaloldalról, Európát átverő Brüsszelről volt szó. A tavalyi választás napjáig pedig 1,1 milliárd forintot költöttek a Megafonhoz tartozó hirdetésekre.
Az ismert kormánypárti influenszer, Deák Dániel ezúttal kifejezetten keveset költött eddig, ami akár összefüggésben is állhat azzal, hogy új oldalt kellett indítania. Emlékezetes, az oldal épp akkor startolt el, amikor a politikai elemző feljelentést tett egy csőbombával fenyegetőző kommentelő miatt. Az ügy persze nyilván alkalmas volt arra is, hogy az új oldal híre többekhez eljusson. (Az előzőt a Bite Zsolt-ügyről szóló tartalom miatt korlátozták.) Míg a korábbin már 85 ezer követője volt, az újon eddig 25,7 ezer gyűlt össze. Ami persze szintén nem kevés. Február 7-éig volt még az előző oldalán egy több mint egy milliós hirdetés a következő szöveggel: „Fontos információk derültek ki a debreceni akkumulátorgyár körüli balos balhéról. Így avatkozik be a globalista elit a dollárbaloldal és a dollármédia segítségével a gazdasági folyamatokba.”
• Mennyit költött eddig Deák Dániel, Bohár Dániel és Trombitás Kristóf?
• Mihez ragaszkodnak a kormánypárti influenszerek?
• Mit állítanak a baloldalról a megafon pénzén?
Csatlakozzon a Magyar Hang +Pluszhoz!
Szerezzen ezzel korlátlan hozzáférést a Hang.hu-n fizetőkapu mögött megjelenő összes tartalomhoz, reklámmentesen. Minőségi saját tartalom, riportok, interjúk, elemzések – ezek várnak Önre!