75 milliárdos kommunikációs keretmegállapodást kötött a Rogán Antal felügyelte Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH)– vette észre a K-Monitor az uniós közbeszerzési értesítőben. Az NKH a teljes állami szektor közpénzes kommunikációjára keresett jelentkezőt, egyéves időtartamra: innentől a keretösszeg kimerüléséig csak a nyertessel köthet szerződést minisztérium, állami cég, egyetem (alapítványi nem!), háttérintézmény.
A nyertes pedig a szokásos módon ugyanaz, mint eddig: az elmúlt években százmilliárdos megbízást és tízmilliárdos osztalékot bezsebelő, "kék plakátos" Balásy Gyula-féle cégcsoport: a Lounge Desing és a New Land Media vállalkozások. s munkát most két másik szereplővel szemben nyerték el: az egyik vetélytárs a Fideszbe belépő üzletember-borász Rókusfalvy Pál Roxer nevű cége, a másik a szintén nem ismeretelen Krskó Tibor féle Network-Affiliate. Rókusfalvy Pált nem mellékesen júliusban nevezte ki bormarketingért felelős kormánybiztosnak Orbán Viktor.
Az összeg ráadásul ráadásul csak egy része annak a pénzözönnek, amit Rogán tárcája a Balásy-féle cégekre zúdított: a Magyar Hang is megírta, hogy a Nemzeti Kommunikációs Hivatal tavaly decemberben mindössze 12 munkanapos jelentkezési határidővel írt ki egy 50 milliárdos rendezvényszervezési pályázatot, amit szintén Balásy Gyula két érdekeltsége, a a Moonlight Event Kft. és a Visual Europe Zrt. nyert meg.
Azon a villámpályázaton is indult és veszített a Roxer – igaz, panaszra így sincs okuk, hiszen két éve kétmilliárdos tendert nyertek meg Nemzet Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kommunikációs pályázatán.
Összesítve: Balásy Gyula vállalkozásai az utóbbi bő fél évben 120 milliárd forintban nyertek el rendezvényszervezési és kommunikációs pályázatokat a Rogán felügyelte kommunikációs hivatal pályázatain.