Újabb kormányzati plakátkampány jöhet?

Újabb kormányzati plakátkampány jöhet?

Soros György és Jean-Claude Juncker a kormány plakátján (Fotó: Magyar Hang)

Támogassa a Magyar Hangot!

Legyen Ön is előfizetőnk, rendelje házhoz a Magyar Hangot! Ha más módon támogatná a lapot ebben a nehéz helyzetben, azt is megteheti (PayPal és bankkártya is)! Köszönjük! ELŐFIZETEK

Vagy újabb plakátkampány érkezik, vagy a jelenleg is futó kormányzati kommunikációs kampányokba ölnek újabb csaknem 3 milliárd forintot — írja a 24.hu a Közbeszerzési Hatóság honlapjára feltöltött tájékoztató alapján.

A bizonytalan fogalmazás oka az, hogy a nagy, kormányzati kommunikációs hadjáratokról szóló dokumentációkban nem kötik az állampolgárok orrára, hogy konkrétan milyen tematikájú kampányra költik a hatalmas összegeket. A jelenlegi megbízás fantázianeve az „Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása 9., valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása 17. – 2 részteljesítésben.”

A mostani költéssel csak idén már 28,4 milliárd forintnál tart a kormányzati kommunikációs hadjárat közpénzből finanszírozott költsége.

A nyertes ezúttal is Balásy Gyula, illetve az ő cégei, a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. Balásy Gyula nagyon sokat köszönhet Rogán Antal minisztériumának. Csak tavaly összesen 6,3 milliárd forintnyi osztalékot vett ki két, az NKH-nak dolgozó cégéből, ez átlagosan havi 525 millió forintos nyereséget jelent