Technikai problémák vannak az OTP és a K&H Bank mobilalkalmazásaival – számolt be róla a Telex saját tapasztalataik és hozzájuk eljutó ügyfélpanaszok, valamint a Facebookon megjelent kommentek alapján.
A portál szerint az OTP egyik posztjánál több tucat komment teszi szóvá, hogy éppen karácsony előtt elérhetetlenné vált a rendszer. Van, akinek a NAV-nak kellene utalnia, más arra panaszkodik, hogy beérkezett átutaláshoz nem tud hozzájutni. Egyik kollégájuk azt tapasztalta, hogy csak többszöri próbálkozás után sikerült egy online vásárlást lebonyolítani a jóváhagyás appban, de korábban 15-ször hibaüzenetet kapott.
Az OTP a kommentelőket a Facebookon arról tájékoztatja, hogy „technikai okokból több szolgáltatásunk (utalások, ATM, telefonos ügyfélszolgálat) működése során nehézség tapasztalható. Kollégáink nagy erőkkel dolgoznak a rendszer javításán”.
Hasonló problémákat tapasztalnak a K&H ügyfelei, amelyekről szintén a közösségi portálon megjelent kommentek árulkodnak. A K&H-nál – amely nem adott tájékoztatást a problémáról, de még kommentben sem reagált – a hiba a lap tapasztalatai szerint nem teljes körű.