A Média 1 értesülése szerint a kormányközelinek nevezhető 4iG megvásárolja a honvédelmi miniszter, Szalay-Bobrovniczky Kristóf Honeycomb nevű reklámpiaci cégének 75 százalékát. A 4iG vette meg korábban a Digit és az Antenna Hungáriát is. A Honeycomb jelentős szereplő a televíziós reklámpiacon, a forgalma milliárdos nagyságrendű.
A Honeycomb működteti a Brisk nevű szoftvert, ami számos televízió, így a TV2, a Network 4 csoport, illetve például a Discovery reklámjainak szervezésében is fontos szerepet játszik. A 4iG a Brisk megszerzésével külföldön, legfőképpen a Nyugat-Balkánon tervez terjeszkedni vele.
Szalay-Bobrovniczky Kristóf egyébként Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő férje, és mikor kinevezték miniszterré, megígérte, hogy megválik a cégeitől.