A kormányközeli 4iG távközlési cég megveszi a honvédelmi miniszter cégének jelentős részét

A kormányközeli 4iG távközlési cég megveszi a honvédelmi miniszter cégének jelentős részét

Szalay-Bobrovniczky Kristóf (Fotó: kormany.hu)

Támogassa a Magyar Hangot!

Legyen Ön is előfizetőnk, rendelje házhoz a Magyar Hangot! Ha más módon támogatná a lapot ebben a nehéz helyzetben, azt is megteheti (PayPal és bankkártya is)! Köszönjük! ELŐFIZETEK

A Média 1 értesülése szerint a kormányközelinek nevezhető 4iG megvásárolja a honvédelmi miniszter, Szalay-Bobrovniczky Kristóf Honeycomb nevű reklámpiaci cégének 75 százalékát. A 4iG vette meg korábban a Digit és az Antenna Hungáriát is. A Honeycomb jelentős szereplő a televíziós reklámpiacon, a forgalma milliárdos nagyságrendű.

A Honeycomb működteti a Brisk nevű szoftvert, ami számos televízió, így a TV2, a Network 4 csoport, illetve például a Discovery reklámjainak szervezésében is fontos szerepet játszik. A 4iG a Brisk megszerzésével külföldön, legfőképpen a Nyugat-Balkánon tervez terjeszkedni vele.

Szalay-Bobrovniczky Kristóf egyébként Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő férje, és mikor kinevezték miniszterré, megígérte, hogy megválik a cégeitől.