„Egyedülálló imázskampányt” rendelt a Magyar Nemzeti Múzeum

„Egyedülálló imázskampányt” rendelt a Magyar Nemzeti Múzeum

L. Simon László főigazgató a Magyar Nemzeti Múzeum új látványrestaurátor műhelyéről tartott sajtótájékoztatón 2022. október 6-án (Fotó: MTI/Lakatos Péter)

A Magyar Nemzeti Múzeum 20 millió forintért rendelt „egyedülálló imázskampányt” a NER kedvenc médiavállalkozója, Balásy Gyula cégeitől.

Önmagában nem tragédia, hogy a kisebb intézményeknek be kell zárniuk a fűtési szezonban – mondta L. Simon László, a Magyar Nemzeti Múzeum (MNM) főigazgatója a Hír Tv műsorában szeptember 12-én. – Kicsit elkényelmesedtünk – tette hozzá a korábbi kulturális államtitkár, aki az energiaválság hatásira utalva kifejtette, gyerekkorában ők pulóverben nézték otthon a televíziót, „nem rövidnadrágban és pólóban, ahogy a mai fiatalok”. Mint ismert, a kormány szeptemberi döntése értelmében az állami intézmények legfeljebb 18 fokig fűthetik az épületeiket, az MNM erre válaszul több vidéki létesítményét is bezárja november 1-jétől várhatóan február végéig.

Az élet azonban nem áll meg az L. Simon vezette intézménynél, amely nagyszabású imázskampányt indított a múzeumlátogatás népszerűsítésére, óriásplakátokon üzenve, hogy a megújuló MNM „minden korosztály számára tartalmas szórakozást és eleven élményt ígér”. A kreatív koncepció kidolgozásával a NER első számú kommunikációs szakembere, Balásy Gyula cégeit bízták meg, igaz, a közpénzmilliárdokon hatalmasra hízó médiabirodalomnak ezúttal be kell érnie az aprópénzzel: nettó 20 millió forintot kapnak a munkáért.

• Mit is csinálnak ennyi pénzért?
• Mekkora keretszerződést tud magának Balásy Gyula cége?
• 

A teljes cikket a Magyar Hang október 14-én megjelent, 2022/42. számában találja. Vegye meg nyomtatott kiadásunkat, vagy olvassa el a cikket a Magyar Hang Plusz felületén online!

Olvassa el a teljes cikket online, Magyar Hang Plusz előfizetéssel! Egy hónap csak 1690 forint!

Előfizetek
Már előfizettem, belépek Beléptem, elolvasom a cikket!