Orbán Ráhel a Marriott legújabb budapesti szállodájának „brandingjén” dolgozik

Orbán Ráhel a Marriott legújabb budapesti szállodájának „brandingjén” dolgozik

Orbán Viktor miniszterelnök lánya, Orbán Ráhel (k) és férje, Tiborcz István (j) egyházi esküvője a Margit körúti ferences templomban 2013. szeptember 7-én (Fotó: MTI/Burger Barna)

Támogassa a Magyar Hangot!

Legyen Ön is előfizetőnk, rendelje házhoz a Magyar Hangot! Ha más módon támogatná a lapot ebben a nehéz helyzetben, azt is megteheti (PayPal és bankkártya is)! Köszönjük! ELŐFIZETEK

Orbán Ráhel a BDPST Koncept Kft. ügyvezetőjeként hazai és nemzetközi hotelek és éttermek márkastratégiájának kialakításán dolgozik, vette észre az Mfor.hu.

Mint a portál írja, június végén derült ki, hogy Orbán Ráhel a BDPST Koncept Kft. ügyvezetője lett, ez volt az első alkalom, hogy a miniszterelnök lányának neve hivatalosan is megjelent a cégadatok között. A BDPST Koncept a BDPST Group leánycége, ez utóbbi Tiborcz Istvánhoz, a miniszterelnök vejéhez köthető.

 A BDPST Group honlapján lévő közleményből derül ki, hogy „a cég ügyvezetője, Orbán Ráhel és csapata jelenleg az amerikai Marriott International hotellánc legújabb budapesti szállodájának brandingjén dolgozik. Kiemelt céljuk, hogy történelmi múlton alapuló narratíván keresztül hosszútávú hazai és nemzetközi sikereket érjenek el.”

Hozzátették: a BDPST Group ingatlanfejlesztéssel és hotel managementtel foglalkozik, de emellett igény volt arra is, hogy a hotelek és éttermek brandigjének kialakítására is nagy hangsúlyt fektessen. A cégcsoport missziója szerintük, hogy hozzájáruljon a magyarországi építészeti örökség megóvásához azáltal, hogy kiemelkedő adottságú, ugyanakkor jellemzően leromlott állapotban lévő ingatlanokat teljeskörűen felújít, a jelenkor követelményeinek megfelelően modernizál, és azoknak új funkciót és üzleti modellt ad. Ezen tevékenység, misszió mellett a nemzetközi tapasztalatok szerintük azt mutatják, hogy szükség van a stabil alapokra épített márkastratégia kialakítására is a sikerek eléréséhez.

– A BDPST Koncept elsősorban a tulajdonosi igényeket felmérve, majd vizsgálva a piaci trendeket és lehetőségeket, segítséget nyújt a tervezés folyamán egy olyan narratíva kialakításában, mely alapot ad egy új termék, hotel vagy étterem megszületéséhez, fejlesztéséhez. A későbbi szakaszban a narratíva mellett a márka megalkotásában is részt vesz kreatív csapat bevonásával. Nem áll meg a tervezői szakaszban, hanem végigkíséri a fejlesztési és építési folyamatokat, majd bevezeti a terméket a piacra – írják a közleményben.

Mint fogalmaznak, a BDPST Group portfóliójába tartozó hotelek és éttermek márkastratégiájának kialakításával a BDPST Hotel Management foglalkozott korábban, azon belül pedig Orbán Ráhel és csapata. „A jövőben Orbán Ráhel ügyvezetésével önálló entitásként fog működni a BDPST Koncept” – teszik hozzá.

Végül emlékeztetnek arra, hogy hány épületet dolgoztak már át: „A csapat számos márka koncepciójának kialakításán dolgozott már, az ő munkájukat tükrözi az „Operaház kistestvéreként” emlegetett BOTANIQ Turai Kastély, a Kallina Mór által megálmodott Alice Hotel, az 1700-as években épült Andrássy Kúria & SPA, valamint a Budapest szívében található Hotel Dorothea is.”