Tanácsok a profi Facebook-oldal kialakításához (x)

Tanácsok a profi Facebook-oldal kialakításához (x)

Támogassa a Magyar Hangot!

Legyen Ön is előfizetőnk, rendelje házhoz a Magyar Hangot! Ha más módon támogatná a lapot ebben a nehéz helyzetben, azt is megteheti (PayPal és bankkártya is)! Köszönjük! ELŐFIZETEK

Az alábbiakban sorra vesszük azokat a tanácsokat, amelyeket mindenképpen figyelembe kell venni a Facebook-oldallal kapcsolatban. Ezek valóban kihagyhatatlan tippek, érdemes mindet megismerni.

Ezek a tanácsok segítenek a profi oldal kialakításában, de nem helyettesítik a social media tanácsadást. Ha valaki tehát teljes erővel a marketinge gázpedáljára akar taposni, keresse fel a Follow Marketinget.

CTA gomb és élő videó

A Facebook-oldal jobb felső sarkában található egy gomb, amely a legtöbb esetben üzenetküldésre van beállítva. Azonban ennél sokkal több lehetőség van benne. Például szolgáltatóként meg lehet adni követés gombot vagy pedig telefonszámot. Webáruházként termékek megtekintésére, illetve étteremként akár foglallásra is használható. Mindenképpen érdemes beállítani a vállalkozás számára legjobb interakciót, hiszen ezzel a gombbal cselekvésre lehet ösztönözni a Facebook-oldalra látogatókat.

Az élő videók szerepe sem elhanyagolható, hiszen még mindig magas az elérésük. Sőt, a legmagasabb eléréseket ezekkel lehet megvalósítani. Sokkal jobban teljesítenek, mint a normál videók. Ráadásul a Facebook értesítést is küld róla a felhasználóknak.

Elemzési adatok és automatikus üzenetek

A Facebook-oldal elemzési adatait folyamatosan nyomon kell követni. Ezek az információk pontosan megmutatják, hogy a posztok hogyan teljesítenek. Többféle kimutatás szerepel ezen a felületen, így időt lehet spórolni az elemzések során. Pontosan lehet látni, hogy mely időszakokban teljesítettek jól a posztok. Ez pedig kiváló lehetőséget kínál arra, hogy következtetni tudjunk arra vonatkozóan, hogy milyen jellegű bejegyzéseket érdemes készíteni, és azokat mikor célszerű posztolni.

Az automatikus üzenetek beállításáról sem szabad megfeledkezni a Messenger esetében. Ezáltal az érkező üzenetekre azonnal lehet reagálni akkor is, ha mi éppen nem vagyunk elérhetőek. A különféle kérdésekre beállíthatóak a válaszok, illetve az időpontfoglalás lehetősége is lebonyolítható így. Mindez természetesen az ügyfélélmény javításához is nagymértékben hozzájárul.

Kommentek megválaszolása

A márkánk szempontjából nagy jelentősége van annak, hogy hogyan kezeljük a kommentszekciót. Amennyiben nem kapnak választ az itt feltett kérdéseikre a kommentelők, illetve nem reagálunk kellő alapossággal az összes véleményre, elhanyagolva érezhetik magukat. Ez pedig könnyen kevesebb megrendeléshez, vásárláshoz vezethet. Szóval érdemes azonnal reagálni minden hozzászólásra, hiszen csak így érezhetik az emberek, hogy fontos a kérdésük és a véleményük a vállalat számára.

A tanácsok végére értünk. Ideje beállítani a gombot, élő videót készíteni, a Facebook által készített elemzéseket megtekinteni, automatikus üzenetet beállítani, és kellő alapossággal reagálni minden hozzászólásra. Ha minden jól sikerül, akkor a követők több megrendeléssel vagy vásárlással köszönik majd meg az odafigyelést.