Nettó 14,7 milliárd forint értékű megbízást adott a – Miniszterelnöki Kabinetiroda irányítása alá tartozó – Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) különféle reklámokra 2018 utolsó negyedévben. Az uniós közbeszerzési értesítőben megjelent adatokról az Átlátszó számolt be.
Az összegből csaknem 7 milliárd a kormány politikai tartalmú kampányaira vonatkozik, a többi pedig különböző állami cégek hirdetéseire ment el. Sokat, 2,4 milliárdot költhetett a Turisztikai Marketingkommunikációs Ügynökség Magyarország és a Kárpát-medence történelmi és kulturális értékeit bemutató, valamint az országot népszerűsítő kommunikációs feladatokra. De majdnem 1,5 milliárdot költöttek az állampapírok értékesítésének reklámozására is.
Az NKOH eredetileg Csetényi Csaba, Kuna Tibor, és Balásy Gyula cégeivel írta alá a keretmegállapodást, de 2018 nyarán szerződést bontott Csetényivel és Kunával. Azóta tehát Balásy az állam egyetlen reklámpartnere, az ő cégein keresztül folynak keresztül a kommunikációra elköltött hatalmas összegek.