Elbukott egy tenderen Balásy Gyula, örökös NER-nyertes cége

Elbukott egy tenderen Balásy Gyula, örökös NER-nyertes cége

Háborús kampányplakátok a Mexikói úton (Fotó: Magyar Hang/Tompos Ádám)

Támogassa a Magyar Hangot!

Legyen Ön is előfizetőnk, rendelje házhoz a Magyar Hangot! Ha más módon támogatná a lapot ebben a nehéz helyzetben, azt is megteheti (PayPal és bankkártya is)! Köszönjük! ELŐFIZETEK

Elbukott Balásy Gyula örökös NER-nyertes cége az Integritás Hatóság pályázatán – derül ki az Átlátszó cikkéből.

Tárgyalásos közbeszerzési eljárást írt ki kommunikációs szolgáltatások beszerzésére az Integritás Hatóság, a tender értéke 1,1 milliárd forint. A közbeszerzési hatóság adatbázisába felkerült dokumentáció szerint három részfeladatra kerestek vállalkozókat: PR-szolgáltatásokra, országos médiakampány lebonyolítására, kreatív tervezési és gyártási feladatok ellátására. A Balásy Gyula tulajdonában álló New Land Media Kft. az első és a harmadik feladatra adta a legolcsóbb ajánlatot, ám ez kevés volt. Az elbírálásnál, bár az ár 60 százalékos súllyal szerepelt, a szakmai ajánlat elbírálása 40 százalékkal. Balásyék szakmai ajánlatával azonban nem voltak elégedettek a pályázat elbírálói.

A zsűri az első rész esetében többek között az írta, a New Land Media „Nincs kivétel” kampányjavaslata azért nem jó választás, „mert a nincs szó alapvetően egy tagadó kifejezés, a kivétel szóval együtt alkalmazva pedig inkább tekintélyelvű közlés, amely gazdasági területen nem épít bizalmat egy új szervezet iránt”. Kifogásolták, hogy elmaradtak a linkelések a hivatkozott kutatásokra, a javaslataik pedig nem voltak innovatívak és kreatívak. A megbízás első részét így az Uniomedia, a másodikat a Redboxcom – Wavemaker Hungary Kft. – Media Vision Advertising Kft. konzorciuma, míg a harmadikat a Super11 Creative Zrt. nyerte.