Jóval többet költött a kormányoldal a Facebookon a kampány végén, mint az ellenzék

Jóval többet költött a kormányoldal a Facebookon a kampány végén, mint az ellenzék

Fotó: Alex Haney/Unsplash

Támogassa a Magyar Hangot!

Legyen Ön is előfizetőnk, rendelje házhoz a Magyar Hangot! Ha más módon támogatná a lapot ebben a nehéz helyzetben, azt is megteheti (PayPal és bankkártya is)! Köszönjük! ELŐFIZETEK

A 444.hu utánanézett, hogy melyik politikai erő mennyit költött a Facebookkon a kampány utolsó hetében. Mint kiderült az elmúlt héten a kormányoldal 472 millióval és az ellenzék 247 millióval szintén új rekordot döntött, közel 300 milliót költött, de a Gattyán-féle Megoldás Mozgalom és a Mi Hazánk is nagyon pörgött. Bár a Mi Hazánkot a Facebook letiltotta, voltak más oldalai is, például Dúró Dóráé.

Ez idő alatt az Origóra több mint 50 millió forintot költöttek, ami a Fidesz 40 milliós költését is meghaladja. A hirdetőket megnézve is totális fideszes fölény volt, mindenki növelte a költéseit, a Mediaworks több mint 93, a Fidesz 76, a Megafon 72 milliót hirdetett el egyetlen hét alatt. Érdekesség, hogy a TV2 többért hirdetett, mint a Jobbik.