![Hiába telt el négy hónap az oltás óta, nem mindenkinek sikerül regisztrálnia a harmadik oltásra](/data/wp-content/uploads/2021/02/Ader-Janos-vakcina.jpg)
Lapunk értesülése szerint van olyan Sinopharm-vakcinával oltott idős személy, akinek az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) felületén működő koronavírus-oltásra szóló időpontfoglaló rendszer tévesen nem engedte, hogy a harmadik oltásra regisztráljon.
Az illető négy hónappal a második dózis időpontja után akart regisztrálni a harmadik oltásra, de a TAJ száma, illetve a születési dátuma megadása után csak pirossal írt hibaüzenetet kapott: „A kérés teljesítése sikertelen. Ön jelenleg nem jogosult oltás időpont foglalásra!”:
![](/data/articles/128/1289/article-128982/screenshot-www.eeszt.gov.hu-2021.08.08-17_20_55.png)
Amikor az egyértelmű hiba után az illető emailben próbálta az oldal alján megadott segítségkérő címen bejelenteni a problémát, ezzel sem volt nagyobb szerencséje. Az emailjére ugyanis ugyancsak hibaüzenet érkezett válaszként: „Az üzenet kézbesítése nem sikerült a következő címzettek vagy csoportok számára: helpdesk [dot] eeszt [at] okfo [dot] gov [dot] hu. A címzett postaládája megtelt, és jelenleg nem tud üzeneteket fogadni. Próbálja később újraküldeni az üzenetet, vagy forduljon közvetlenül a címzetthez.”
![](/data/articles/128/1289/article-128982/Nevtelen.png)
Ezután mégis jött egy automatikus válasz a rendszertől, amelyben arról tájékoztatták, hogy „Jelenleg rendkívül nagyszámú megkeresés érkezik hivatalunkhoz, a szolgáltatásainkkal kapcsolatban feltett XXX számú kérdésére/észrevételére minél hamarabb igyekezünk válaszolni.”