Hiába telt el négy hónap az oltás óta, nem mindenkinek sikerül regisztrálnia a harmadik oltásra

Hiába telt el négy hónap az oltás óta, nem mindenkinek sikerül regisztrálnia a harmadik oltásra

Áder János köztársasági elnök megkapja a kínai Sinopharm koronavírus elleni vakcinájának első oltását a II. kerületi Önkormányzat Egészségügyi Szolgálatának Lotz Károly utcai háziorvosi rendelőjében 2021. február 26-án. MTI/Bruzák Noémi

Támogassa a Magyar Hangot!

Legyen Ön is előfizetőnk, rendelje házhoz a Magyar Hangot! Ha más módon támogatná a lapot ebben a nehéz helyzetben, azt is megteheti (PayPal és bankkártya is)! Köszönjük! ELŐFIZETEK

Lapunk értesülése szerint van olyan Sinopharm-vakcinával oltott idős személy, akinek az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) felületén működő koronavírus-oltásra szóló időpontfoglaló rendszer tévesen nem engedte, hogy a harmadik oltásra regisztráljon.

Az illető négy hónappal a második dózis időpontja után akart regisztrálni a harmadik oltásra, de a TAJ száma, illetve a születési dátuma megadása után csak pirossal írt hibaüzenetet kapott: „A kérés teljesítése sikertelen. Ön jelenleg nem jogosult oltás időpont foglalásra!”:

 

Amikor az egyértelmű hiba után az illető emailben próbálta az oldal alján megadott segítségkérő címen bejelenteni a problémát, ezzel sem volt nagyobb szerencséje. Az emailjére ugyanis ugyancsak hibaüzenet érkezett válaszként: „Az üzenet kézbesítése nem sikerült a következő címzettek vagy csoportok számára: helpdesk [dot] eeszt [at] okfo [dot] gov [dot] hu. A címzett postaládája megtelt, és jelenleg nem tud üzeneteket fogadni. Próbálja később újraküldeni az üzenetet, vagy forduljon közvetlenül a címzetthez.”

 

Ezután mégis jött egy automatikus válasz a rendszertől, amelyben arról tájékoztatták, hogy „Jelenleg rendkívül nagyszámú megkeresés érkezik hivatalunkhoz, a szolgáltatásainkkal kapcsolatban feltett XXX számú kérdésére/észrevételére minél hamarabb igyekezünk válaszolni.”