A Taylor Swift-jegyekre vágyóknak „medvetámadásokat” kellett kiállniuk
Taylor Swift (Fotó: Taylor Swift/Instagram)

„Egészen elképesztő, hogy 2,4 millió rajongó vásárolhatott jegyet, de az már nem jó, hogy sokuk úgy érzi, hogy egy csomó medvetámadást kellett kiállniuk, hogy a jegyekhez jussanak” – írta közleményében Taylor Swift amerikai county-pop sztár, miután az amerikai turnéja jegyárusítása látványos káoszba torkollott.

A kavarásért a Ticketmaster jegyirodát okolják, ami a jegyárusításért (lett volna) felelős. Csakhogy olyan nagy volt az érdeklődés a jegyek iránt, amire a weboldaluk kicsit sem volt felkészülve, és azonnal összeomlott az egész rendszer (ezt a helyzetet szokták a magyar kormányzati szervek „túlterjheléses támadásnak” nevezni). A jegyiroda kénytelen volt törölni az eladási folyamatot.

Swift az Instagramon megjelentetett közleményében elég egyértelműen kritizálja a jegyirodát a káoszért: „Sokszor megkérdeztük őket, hogy tényleg képesek-e ezt a fajta keresletet kezelni, és ők biztosítottak minket afelől, hogy igen. Az évek során a karrierem számos elemét házon belül kezdtem intézni. Ezt különösen azért tettem, hogy javítsam a rajongóimnak nyújtott élményt... Nagyon nehéz nekem megbíznom egy külső szereplőben... és kínzó látnom, hogy olyan hibák történnek, amelyekre nincs mentség”.

Swift legutóbbi albuma, a Midnights hatalmas sikernek bizonyult. Rengetegen megvették fizikai adathordozón is, noha a streaming mára sokak számára az egyetlen zenehallgatási forrássá vált. A Billboard top100-as ranglistája első tíz helyét egy időben kizárólag az éneskesnő dalai foglalták el, ilyenre még soha nem volt példa.