Egy hónap alatt a Facebookon a második legtöbbet költő ellenzéki politikussá lépett elő Molnár Csaba, a Demokratikus Koalíció EP-képviselője és kampányfőnöke – derül ki a 24.hu számításaiból.
A Meta Ad Library összesítője szerint az elmúlt 30 napban több mint 7 millió forintért hirdetett a közösségi oldalán, aminél többet csak párttársa, Dobrev Klára szánt hirdetésekre a kormánytól független oldalon, szám szerint 14 milliót. A portál számításai szerint Molnár Csaba eddig
Az elmúlt harminc napban a Fidesz 76,6 milliót, Szentkirályi Alexandra 52,6 milliót, Orbán Viktor 35 milliót költött hirdetésekre, míg a tíz legtöbbet költő megafonos propagandista összesen 223 millióért, a békemeneteket szervező CÖF-CÖKA 26 millióért, a különböző kormánypárti lapok több mint 90 millióért hirdettek. A közéleti reklámokra legtöbbet költő 20 Facebook-oldal között egyetlen ellenzéki, Dobrev Klára szerepel, a 14. helyen. Ezzel nagyjából ugyanannyit költ, mint a megafonos Kopasz oszt, és fele annyit, mint a megafonos Szarvas Szilveszter. A top 20-ban szereplő kormánypárti oldalak összesen 491 milliót költöttek el. Magyar Péter a színre lépése óta még nem adott fel hirdetést a Facebookon – írta a portál.