A DK-s Molnár Csaba már 6,5 milliót költött Magyar Péter támadására

A DK-s Molnár Csaba már 6,5 milliót költött Magyar Péter támadására

Molnár Csaba (Fotó: Molnár Csaba / Facebook)

Támogassa a Magyar Hangot!

Legyen Ön is előfizetőnk, rendelje házhoz a Magyar Hangot! Ha más módon támogatná a lapot ebben a nehéz helyzetben, azt is megteheti (PayPal és bankkártya is)! Köszönjük! ELŐFIZETEK

Egy hónap alatt a Facebookon a második legtöbbet költő ellenzéki politikussá lépett elő Molnár Csaba, a Demokratikus Koalíció EP-képviselője és kampányfőnöke – derül ki a 24.hu számításaiból.

A Meta Ad Library összesítője szerint az elmúlt 30 napban több mint 7 millió forintért hirdetett a közösségi oldalán, aminél többet csak párttársa, Dobrev Klára szánt hirdetésekre a kormánytól független oldalon, szám szerint 14 milliót. A portál számításai szerint Molnár Csaba eddig 125 hirdetésből 114-et, a hirdetési kiadásainak 92 százalékát, vagyis legalább 6,5 millió forintot fordított Magyar Pétert hiteltelenítő posztokra, többet, mint amennyit Vitézy Dávid (6,2 millió), Karácsony Gergely (3,3 millió) és Donáth Anna (1,9 millió) ugyanennyi idő alatt összesen elköltött a Facebookon.

Az elmúlt harminc napban a Fidesz 76,6 milliót, Szentkirályi Alexandra 52,6 milliót, Orbán Viktor 35 milliót költött hirdetésekre, míg a tíz legtöbbet költő megafonos propagandista összesen 223 millióért, a békemeneteket szervező CÖF-CÖKA 26 millióért, a különböző kormánypárti lapok több mint 90 millióért hirdettek. A közéleti reklámokra legtöbbet költő 20 Facebook-oldal között egyetlen ellenzéki, Dobrev Klára szerepel, a 14. helyen. Ezzel nagyjából ugyanannyit költ, mint a megafonos Kopasz oszt, és fele annyit, mint a megafonos Szarvas Szilveszter. A top 20-ban szereplő kormánypárti oldalak összesen 491 milliót költöttek el. Magyar Péter a színre lépése óta még nem adott fel hirdetést a Facebookon – írta a portál.