Ismét megmozgatta Magyar Péter a követőit. – Szeretném jótékonysági célra felajánlani a propaganda által híressé tett napszemüvegemet. Nyilvános licitre bocsátom az El Camino-t is megjárt Ray-Ban márkájú szemüveget. A kikiáltási ár: 10 ezer forint. A befolyt összeget egy Debrecen környéki nehézsorsú, többgyermekes család fogja megkapni anyák napján – ezzel a Facebook-poszttal indította útjára azt az árverést, melyre érkeztek már egymillió forontnál magasabb összegű licitek is.
Az ajánlatokat magyar Péter hétfőn este hat óráig várja, és külön kéri, hogy csak olyanok licitáljanak, akik valóban ki is fizetik az összeget, amennyiben ők nyernek.
Viszont mivel az ajánlatokat kommentben lehet megtenni, semmi garancia nincsen rá, hogy a licitálók valóban ki is akarják fizetni ezt a pénzt a kormánypropaganda által nőiként meghatározott szemüvegért. Könnyen lehet, hogy a kiemelkedő ajánlatot tevők csupán meg akarják trollkodni a kezdeményezést.