Nyolcmilliárdot tervez elkölteni a kormány a szankciós propagandára

Nettó 7 milliárd 874 millió forintos keretösszegre kötött szerződést a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal a New Land Media Reklám, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.-vel és a Lounge Design Szolgáltató Kft.-vel egy új kommunikációs kampányra – tudta meg az rtl.hu a Miniszterelnöki Kabinetiroda hivatalos dokumentumaiból. A megbízási díjért cserébe a feladat az „Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása”.

A portál megjegyzi hogy a dokumentációból nem lehet kikövetkeztetni a pontos tematikát, de valószínűleg az újabb kormányzati plakát-, illetve médiakampányra – és az ehhez kapcsolódó „nemzeti konzultáció” hirdetésére – kötöttek szerződést, amely azt a fő üzenetet hivatott átvinni, hogy az Oroszország elleni európai uniós szankciók felelősek Magyarország nehéz gazdasági helyzetéért.

Az összeg 30 százaléka opciós, a szerződést egyébként már július elején aláírták, de a dokumentáció csak október 13-án jelent meg.

Ismert, az új reklámkampányban bombaként ábrázolják a szankciókat, melyeket kivétel nélkül megszavazott.

Hollik arra számít, hogy a nemzeti konzultáció eredménye Brüsszelre is hat
Magyar Hang

Hollik arra számít, hogy a nemzeti konzultáció eredménye Brüsszelre is hat

A Fidesz kommunikációs igazgatója szerint több millió magyar ember véleménye kikényszerítheti a szankciós politika megváltoztatását.