Jóba lenni jó, avagy csicskagyász az avaron

Jóba lenni jó, avagy csicskagyász az avaron

Támogassa a Magyar Hangot!

Legyen Ön is előfizetőnk, rendelje házhoz a Magyar Hangot! Ha más módon támogatná a lapot ebben a nehéz helyzetben, azt is megteheti (PayPal és bankkártya is)! Köszönjük! ELŐFIZETEK

Mindent tudni akarsz a jelen Magyarországáról? Nézd meg a Telekom karácsonyi reklámfilmjét! Ja, nem, ez így még kevés; aztán nézd meg, hogy ugyanez a reklám miként fut a többi helyen. Nocsak, kilenc országban egy tanár a „hogy vagy?” kampány főhőse, idehaza viszont buszsofőr a főszereplő. 

Annyira látom magam előtt a Telekom honi PR és marketing csapatát, amint megérkezik a központból a filmecske, és körbeülik a képernyőt, tádámm, ősbemutató, pezsgő behűtve, majd az első másodpercekben lefagynak a széles mosolyok, egyszerre sápad és izzad a team, kivéve a szeleburdi gyakornokot, aki a záróképkockákat követően „ez kúl!” felkiáltással robbantja atomjaira a dermedt csöndet. Basszus, ebből balhé lesz – morogja az egyik nagyfőnök, miközben senki sem mer a másikra nézni. No, de profikról van szó, percek múltán már zsezseg a tárgyaló, hogy röpke fél óra után a közös agyból kipattanjon a megváltó megoldás: újraforgatjuk buszsofőrrel. Azok most nem mocorognak, nem nyüsszögnek a megalázó fizetésük miatt, se nem polgári engedetlenkednek, se nem sztrájkolnak, ellenben minden magyar látott már életében buszvezetőt. Ponnjó.

Ja, Magyarország vajh miért kapott mentességet a globális minimumadó bevezetése alól? Milyen német autógyárak? Ejnye, mindig csak ez a cúna multikapitalista összeesküvésesdi! Mert Orbán Viktor kiharcolta, oszt jó napot! 

Amúgy az eredeti Telekom-reklám pedagógusa még csak nem is kockás inget visel. Na, az lett volna az igazán durva.