28 órát vártak egy Budapestre tartó Ryanair-gép utasai Milánóban – számolt be róla az RTL híradója.
A gépnek vasárnap este kellett volna eredetileg felszállnia, ám az indulás időpontja egyre csak csúszott, ami már csak azért is kellemetlen volt sok utasnak, mert hétfőn reggel munkába kellett volna menniük. Sőt, az egyik érintett állítása szerint ahelyett, hogy rendes ellátásban részesítették volna őket a várakozás órái alatt, csak egy 4 eurós utalványt adtak nekik. Végül éjszakára kaptak szállást egy két csillagos panzióban, amit hétfőn délelőtt el kellett hagyniuk, majd mehettek ismét a reptérre, amit még további 12 órás várakozás követett. A gép hétfőn este elindult, és kedd hajnalra az utasok is hazatértek. Az érintettek közül volt, aki azt sérelmezte leginkább, hogy a Ryanair nem kommunikált velük érdemben, nem kaptak elégséges információt arról, mire számíthatnak.