Azt, hogy milyen a hirdetési stratégiánk, a marketingstratégiánk eleve meg fogja határozni, céges szinten ugyanis minden összefügg mindennel. Az online állásportálokon szerencsére többféle csomag közül is választhatunk, így könnyen beilleszthetjük őket a toborzási terveinkbe.
De mi alapján dönthetünk, honnan tudjuk, melyik való nekünk? Ez nem olyan nehéz, de azért szánjunk rá néhány percet. Cikkünkben most górcső alá vesszük ezeket a lehetőségeket.
Mit kínál nekünk egy álláskereső oldal?
Néhány évvel ezelőtt a digitális marketing teljesen átvette az uralmat a hagyományos módszerek felett, így berobbantak a köztudatba azok az álláskereső oldalak, amelyeken a hirdetők és a pályázók is előszeretettel vannak jelen. A https://nyiregyhazaallas.hu/munkaado/arak csomagajánlatai között a kisebb és a nagyobb vállalatok egyaránt megtalálják a számukra ideális hirdetési csomagokat. Az “újoncok” kedvéért most be is mutatjuk ezeket.
Általában háromféle földrajzi alapú szűrésre van lehetőség: helyi, megyei és országos; s minden egyes csomagnak plusz 3 változata van: start, business és enterprise. Talán nem nehéz kitalálni, hogy olcsóbb és drágább, valamint egyszerűbb és összetettebb ajánlatokról van szó. De lássuk, mit takar ez a gyakorlatban!
Hirdessünk regionálisan!
A digitális hirdetések megtervezésének egyik legfőbb alapelve a marketingben a megfelelő célzás. Ezt az álláshirdetések esetében a földrajzi szempontok figyelembevételével tökéletesíthetjük.
A helyi hirdetések esetében egy városban adunk fel hirdetést. Ez akkor lehet a hasznunkra, ha az adott település területéről várunk jelentkezőket.
Hirdethetünk egy bizonyos vármegyében is, ami már széles körű megyei elérést tesz lehetővé. Ezzel még inkább fokozhatjuk a hatékonyságot.
Végül, de nem utolsósorban országosan szintén hirdethetünk, ami egyértelműen teljes országos elérést garantál a cégünk számára.
Mit adnak nekünk a nagyobb csomagok?
A kibővített csomagok tartalmazzák azokat a plusz megjelenési felületeket, amelyek növelik az esélyeinket, ugyanakkor a hírlevélküldés funkció, a videós előszűrés, az automatikus előresorolás, a toborzási garancia és az egyedi megjelenés is az ajánlat részét képezheti.
Az álláskereső oldalak tehát jelenleg a leghatékonyabb és legnépszerűbb hirdetési módszerek közé sorolhatók, így valamennyi vállalat mellettük dönt. Nekünk való ez a hirdetési forma, ha:
• szeretnénk célzottan, a cégre és a munkakörre szabottan hirdetni.
• szeretnénk gyorsan megtalálni a tökéletes munkaerőt.
• költséghatékonyan szeretnénk toborozni.
A megrendelés nagyon egyszerű, elég kiválasztanunk a számunkra szimpatikus csomagot és a “Megrendelés” gombra kattinthatunk. Ezután csak néhány formális folyamaton kell átmennünk és kész is vagyunk.